مارول از سیاست‌ تازه‌ی خود در ساخت بازی‌های ویدئویی می‌گوید

[ad_1]

خبرنگار وبسایت‌ پالیگان که در رویداد D23 Expo حاضر بود، این شانس را پیدا کرد تا با آقای «بیل رزمن» (Bill Roseman)، مدیر نوآوری بازی‌های ویدئویی مارول، درباره‌ی سیاست تازه‌ای که این شرکت در قبال بازی‌های خود اتخاذ کرده، صحبت کند. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

بازی‌های زیادی با الهام از ابرقهرمانان مارول در دست ساخت قرار دارند. از این عناوین می‌توان به Guardians of the Galaxy، بازی انحصاری Spider-Man و The Avengers اشاره کرد. اما نکته‌ای که پیرامون این عناوین وجود دارد این است که هیچ کدام از آن‌ها یک اقتباس از فیلم‌های سینمایی نیستند. زمانی که از آقای رزمن پرسیده شد که چرا مارول تصمیم به پیمودن چنین مسیری گرفته، در پاسخ گفت:

[یک روز] جمع شدیم و گفتیم: هدف ما از ساخت بازی‌های ویدئویی چیست؟ [طرح این سوال منجر به یک بحث شد و در نهایت] به این نتیجه رسیدیم که ساخت اقتباس از سریال‌های تلویزیونی و بازی‌های ویدئویی کار بسیاری سختی است، زیرا شما در حال ساخت اثری هستید که نسخه‌ی دیگری از آن در زمان مشابه در حال ساخت است.

رزمن در ادامه به شخصیت مرد عنکبوتی اشاره کرد و گفت که امسال در کنار یک فیلم سینمایی، یک بازی ویدئویی نیز با الهام از این شخصیت در دست ساخت قرار دارد که شرکت آن‌ها تصمیم گرفت تا به جای الهام از فیلم Spider-Man: Homecoming و گسترش یک داستان دو ساعته به داستانی ده ساعته، بازی دارای داستانی کاملاً مستقل و ارجینال باشد. در واقع این بازی ویدئویی، یک مکمل نیست، بلکه خود اثری کاملاً جدا از فیلم است.

در پایان لازم به ذکر است که بازی انحصاری Spider-Man در نیمه‌ی نخست سال ۲۰۱۸ میلادی برای کنسول پلی استیشن ۴ عرضه خواهد شد.

[ad_2]

لینک منبع

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *